Ще видим, рано или късно, колко е важно да постигнем, в човешкото съзнание, радикална революция!!! Кризата е криза на съзнанието!Криза, която вече не може, да приема остарелите норми, остарелите модели, древните традици, фанатичните доктрини..!С оглед на днешния свят, с всичкото страдание, конфликти, унищожителна бруталност, агресия, и т. н. ... Човек не се е променил!Все така брутален, груб, агресивен, присвояващ, състезаващ се!И си е изградил общество по тези правила.Едно общество на задълбочаващи се противоречия, психози, комплекси, предрасъдаци..едно общество, където дистанцията между хората се засилва с всеки изминат ден..едно общество без вяра и упование в Бог!Имайте в предвид, че когато силата на Любовта победи любовта към силата, тогава и само тогава ще бъдем щастливи - истински живи! Вярвам, че голата истина и безусловната Любов ще имат последната дума на края!

понеделник, 2 май 2011 г.

Пътищата за инкарниране и индивидуалността на Висшия Аз


Съобразяването е белег на последователно инкарниращите се Висши Аз и анатема за едновременно инкарниращите се.
Извънземните планети напредват като едно цяло. Те са на приблизително еднакво ниво на напредък според своята раса. Това не означава, че най-старите раси са най-напреднали духовно. Точно обратното не, както изглежда. Най-старата раса в нашата галактика са влечугоподобните. Те са най-напреднали технологично и най-изостанали духовно. Това е изборът на тяхната раса и изглежда, че най-старата раса последна ще завърши Играта. Когато това стане другите отдавна ще са се изнесли към по-висшите реали и Играта, обаче, ЩЕ завърши. Тези Висши Аз са избрали този изключително бавен път за развитие. Третото измерение не е вечно. Влизат експлодиращите слънца и черните дупки, за да разчистят бъркотията. Край на играта!

Едновременно инкарниращите се Висши Аз избират да напредват индивидуално, а не колективно.Това е МНОГО важно. В по-висшите плътности именно индивидуалните способности блестят. Учим се да правим това сами. На Земята винаги е имало опит да се работи като “екип”, като “едно”. Това е извънземно влияние и опит да се намесят в нашите роли в Играта. Едновременно инкарниращите се Висши аз са се адаптирали към тази намеса като карат своите инкарнации да работят като екип докато сана ниско, средно и ниско-средно нива на напредък. Така се получава значим опит от това да работиш с другите, за да си изградиш своя база данни и да откриеш какво работи за теб и какво – не, да се придвижиш отвъд екипите и да бъдеш самостоятелен. Тази индивидуалност е вечна даже, когато всички Висши Аз се слеят в едно. За да има хармония, трябва да бъдете завършени като индивид. Трудно е да се схване това докато сте още в Играта. Едновременно инкарниращите се Висши Аз са първите, които да завършат и да излязат от Играта макар, че ние, живеещите на Земята сме били последните, които са я започнали.

В средните нива на напредък, започвате да искате да се отделите от екипите/групите. Започвате да развивате своята индивидуалност извън всякаква група. В тези последни дни натискът да се съобразяваш от страна на извънземните е все по-голям – наблюдавайте го от страна на религиите, правителствата и обществото. Всички те са доминирани от извънземната мисъл. Искат да направят Земята като другите, на които има последователно инкарниращи се. Като казвам “индивидуалност”, не говоря за лайтмотива на тъмните “всичко е за мен”, а за балансирания начин на “аз съм себе си/аз мога да го направя лично”.

Желанието да излезете от екипа може да се прояви като отвращение от играта и загуба на интерес да се съобразявате с това, с което не се чувствате удобно. С времето това желание нараства. Вижте къде сте в своя път на напредък. Правилни отговори няма. Вие сте където сте. Груповите дейности ли предпочитате или самостоятелните – вие сам или вие и някой друг? Ако се идентифицирате с тялото си, добрата новина е, че това е временно. Когато стигнете средното ниво на напредък това ще спре.
Що се отнася до индивидуалността на Висшия Аз, тази индивидуалност е абсолютна. Съставът на Доминантните инкарнации е уникален за всеки Висш Аз. Засега не мога да говоря за това как Висшите А избират своите Доминантни инкарнации. Основното е да вярвате в своя Висш Аз , който е истинския вас.
Да вярвате в своя Висш Аз е награда само по себе си. 

Вал Валериан

Няма коментари:

Публикуване на коментар