Ще видим, рано или късно, колко е важно да постигнем, в човешкото съзнание, радикална революция!!! Кризата е криза на съзнанието!Криза, която вече не може, да приема остарелите норми, остарелите модели, древните традици, фанатичните доктрини..!С оглед на днешния свят, с всичкото страдание, конфликти, унищожителна бруталност, агресия, и т. н. ... Човек не се е променил!Все така брутален, груб, агресивен, присвояващ, състезаващ се!И си е изградил общество по тези правила.Едно общество на задълбочаващи се противоречия, психози, комплекси, предрасъдаци..едно общество, където дистанцията между хората се засилва с всеки изминат ден..едно общество без вяра и упование в Бог!Имайте в предвид, че когато силата на Любовта победи любовта към силата, тогава и само тогава ще бъдем щастливи - истински живи! Вярвам, че голата истина и безусловната Любов ще имат последната дума на края!

понеделник, 14 февруари 2011 г.

Напредване на инкарнациите

Ниските нива на инкарнациите са тези, при които изцяло командва тялото. Висшият Аз избира всички полове и сексуални ориентации просто заради преживяването да бъде тях. Малко са ограниченията при тези основни инкарнации. При Монро например някои от инкарнациите от ниско ниво е трябвало да се инкарнират в началото на 20 век в САЩ, друга – като жена в Африка, и една като агресивен мъж (воин).
Инкарнациите от ниско ниво са просто това – основни преживявания. Така се разширяват параметрите на Висшия Аз – чрез прибавянето на преживяванията на инкарнациите от ниско ниво към базата данни на Висшия Аз. Но вече не е достатъчно само да си роден на определено място или пол – възниква нуждата от повече преживявания. При инкарнациите от ниско и средно ниво размножаването е масово разпространено. Това е част от процеса. Инкарнациите от ниско ниво са ориентирани към себе си и се подчиняват на “по-висшите авторитети”. Религията се превръща в опиат за масите по време на инкарнациите от ниско ниво поради страховете от несъществуващите, но обявени за съществуващи божества. Инкарнациите от ниско ниво са пехотата на полярностите.

Инкарнации от средно ниво – те се смесват с изискванията на обществото, съобразяват се изключително с мнението на другите, търсят конформизъм, религиозен конформизъм, въз основа на традициите – не толкова поради слепи страхове. Гордеят се с това, че спазват религиозните традиции. Страховете от несъществуващите божества продължават, но са по-дълбоко под повърхността. Обичат ограниченията и традициите – изпитват носталгия към 50-те години.
Когато Висшият Аз се умори от повтарящите се рутинни практики на инкарнациите от средно ниво, а това със сигурност става, защото Висшият Аз лесно се отегчава, и духът започне да се противопоставя на внесените от извънземните команди в ДНК-то на физическото тяло, се появява желанието да се изследват психичното и другите плътности. Избират се инкарнации в женски тела, защото лявото полукълбо  е по-активно в женското тяло. След като се запознае с аспектите на психичното, Висшият Аз използва мъжки инкарнации.
Това може да започне и като гей-инкарнация, тъй като при гей-телата някои ДНК-команди са дадени на късо и позволяват на лявото мозъчно полукълбо да функционира наравно с дясното. Щом достатъчно напредналият дух започне да се чувства комфортно в тялото, мъжките тела се инкарнират в по-напреднали състояния.
След това Висшият Аз избира инкарнации за себе си, които не са базирани на пола, а на нарастващия списък от параметри. Традиционните религии биват отхвърляни. Появява се привличане към духовните религии – например Вика. С напредъка на духа, Висшият Аз разбира, че НИКОЯ религия не върши работа, тъй като те са изкуствени средства за контрол, които изискват да отдадеш силата си на несъществуващи богове/богини. След като осъзнае ясно това, инкарнацията се придвижва към нивото на Много напредналите.
Доминантни инкарнации – всеки Висш Аз има 3-4 такива, обикновено Много напреднали. Те имат ограничен достъп  до Висшия Аз и се срещат във Висшия Аз, за да съчетаят Финалната инкарнация. Ако дадена доминантна инкарнация е много ориентирана към психичното, тя ще получава много входяща информация. При не толкова психично ориентираните доминантни инкарнации загрижеността към тази инкарнация не е толкова голяма, тъй като Висшият Аз знае каква от постъпващата в тази инкарнация информация е нужна на Финалната инкарнация и й я дава. Доминантните инкарнации следят внимателно Финалната инкарнация, докато тя се събуди и осъзнае какво е. С това доминантните инкарнации са си изпълнили първостепенната задача.
Финалните инкарнации са краят на преживяванията в трета плътност.  Финалните имат пълен достъп до инкарнациите на Висшия Аз. Помнете – ВСИЧКИ инкарнации на този Висш Аз сте ВИЕ – всички инкарнации от ниско, средно и напреднало ниво сте вие – на различни етапи. Тези персоналности никога не се губят, но вие ги надраствате. Към времето на достигане на финалната инкарнация мислите ви непрекъснато са привличани от това какво следва.
При завършването на финалната инкарнация ВСИЧКИ инкарнации от всички времеви периоди завършват едновременно и техните енергии се притеглят обратно във Висшия Аз. Единствената, която остава активна е Финалната инкарнация.
Така подобреното, образовано и изпълнено с преживявания Висше Аз се придвижва към нови преживявания. Пътуването на стотици и стотици инкарнации завършва, но започва ново, пред което предишното бледнее.
Вашият Висш Аз определя вашия път. Не трябва да се сравнявате с напредъка на другите. Това не е състезание или надбягване. Всеки ще “победи”. Всеки ще успее. Бъдете щастливи от това което сте!

Вал Валериан

Няма коментари:

Публикуване на коментар